3 Redenen om je cv op LinkedIn te plaatsen

CV in LinkedIn plaatsen 300 pixWat is het nut om je curriculum vitae op je LinkedIn-profiel te plaatsen? Je LinkedIn is toch al een soort cv? Die vraag kreeg ik als reactie op mijn blog ‘Je cv op je LinkedIn plaatsen‘. Een goede vraag, die ik hieronder beantwoord.

Ik heb zelf 3 redenen om mijn cv op mijn LinkedIn-profiel te plaatsen:

  1. Als het goed is staat er in je cv meer informatie dan op je LinkedIn-profiel. Ik heb bijvoorbeeld mijn banen en opleidingen van voor 2000 niet op mijn LinkedIn staan. Ten eerste omdat dan de lijst wel erg lang wordt, ten tweede omdat mensen dan gelijk zien dat ik een ‘oude taart’ ben van boven de 40 en dan misschien niet meer verder kijken.
  2. Als je een bijzonder cv hebt wil die ook graag promoten en daar is LinkedIn heel geschikt voor.
  3. Geïnteresseerden kunnen jouw persoonlijke cv (dus met door jezelf gekozen layout) gemakkelijk downloaden.

Hoe je je cv op je LinkedIn-profiel plaatst, beschrijf ik in ‘Je cv op LinkedIn plaatsen‘.

Laat een reactie achter

Joyce Dunnewold

Hier lees je alles wat je wilt weten over Office, met name voor secretaresses.

De Levende Sollicitatiegids

Wijst je de kortste route naar jouw volgende baan!

Mijn 50 plus ervaringen

de wereld van een 50 plusser

BlauwStaete

Projectontwikkeling sociale woningbouw en duurzame energieconcepten

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

